Fundamentele Marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing

Hans Dieter Zollondz

Fundamentele Marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing

Pret:

8
99
Lei


Mai multe detalii »
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator - planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line.Structura:I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.


Mai multe detalii »



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
34.97lei
34.34lei
29.95lei
28.28lei
10.00lei



Prima pagina