Management Curricular. Volumul 1. Repere Teoretice si Aplicative

Vasile Chis, Musata Bocos

Management Curricular. Volumul 1. Repere Teoretice si Aplicative

Pret:

33
25
Lei


Mai multe detalii »
Aceasta carte face parte din colectia Ghidul Profesorului a editurii Paralela 45.Curriculumul este o categorie centrala a educatiei contemporane. In dubla sa ipostaza, de concept si aplicatie, curriculumul modifica semnificativ abordarile explicative si exploratorii din stiintele educatiei, precum si praxisul educational. Orice proces de reforma educationala, la nivelul sistemului ori in componentele particulare ale invatamantului, se des-fasoara, in principal, in domeniul curriculumului si situeaza in prim-plan (re)constructia experientelor de invatare si a tuturor demersurilor acestora. Necesitatea focalizarii majore pe reforma de curriculum a fost si este demonstrata, in ultimul timp, de cautarile si solutiile propuse pentru optimizarea invatamantului preuniversitar si universitar, in plan european si mondial. Concepte precum proiectarea, dezvoltarea, adaptarea curriculumului sunt in prezent articulate si integrate in cel de management al curriculumului. In contextul reformelor educationale contemporane, managementul curriculumului capata o forta de prim-plan. Managementul curriculumului reprezinta, la nivelul sistemului educational, dar si in fiecare segment al retelei scolare, punctul-cheie al ameliorarii, optimizarii, inovarii in educatie. Acceptarea, cunoasterea si intelegerea complexitatii procesului de schimbare curriculara proiectare, dezvoltare, adaptare s.a., devin, pentru toti agentii educatiei, premise obligatorii pentru asigurarea calitatii procesului instructiv-educativ.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Vasile Chis, Musata Bocos
40.00lei


Cărți Ghidul profesorului

Vezi toate cărțile Ghidul profesorului



Cărți Pedagogie

Vezi toate cărțile Pedagogie



Cărți Psihologie, Pedagogie

Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie



Cele mai vândute cărți
39.90lei
33.20lei
72.00lei



Prima pagina