Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare
Mai multe detalii
»
Pornind de la teoria sistemica a mijloacelor de comunicare in masa si de la noua abordare a proceselor de comunicare, lucrarea evidentiaza omogenitatea fenomenelor de influenta care se manifesta in aplicarea tehnicilor clasice ale vanzarii, publicitatii, discursurilor persuasive, propagandei, managemetului motivatiilor si diverselor forme de manipulare prezente in viata de zi cu zi. Cartea arata ca tehnicile de influentare nu constituie o arta imposibil de explicat, bazata pe intuitie, si propune in acest sens o metoda simpla de analiza a lor. Numeroasele exemple si cazuri practice ii permit cititorului trasarea si elaborarea unor aplicatii concrete ale acestei teorii in conceperea si efectuarea actiunilor de comunicare.
Cuprins:Reinnoirea explicatiilor clasiceManipularea pozitiilorManipularea relatiilorManipularea normelorManipularea identitatilor
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium
Vezi toate cărțile Collegium
Cărți Practic
Vezi toate cărțile Practic
Cărți Dezvoltare personala
Vezi toate cărțile Dezvoltare personala
Cele mai vândute cărți
Prima pagina