Integrarea curriculara si dezvoltarea capacitatilor cognitive. Stiintele educatiei
Mai multe detalii
»
Structurat în jurul a patru nuclee ideatice cu reverbera?ii practice ? (1) educa?ia secundar?, (2) curriculumul integrat, (3) transferul rezultatelor cercet?rilor din domeniul psihologiei cognitive ?i al neuro?tiin?elor în educa?ie, (4) identificarea unor modalit??i coerente de dezvoltare a curriculumului integrat centrat în mod explicit pe formarea capacit??ilor cognitive ale elevilor ?, volumul propune o abordare interdisciplinar?, situat? între preocup?rile legate de ?tiin?ele educa?iei ?i cele privitoare la mecanismele cognitive. Caracterul s?u este unul metodologic, concretizîndu-se în forma unei taxonomii a capacit??ilor cognitive ?i a unui ghid pentru elaborarea cursurilor integrate. Lucrarea se adreseaz? cadrelor didactice care doresc s? în?eleag? contextul dezvolt?rii curriculare sau s? beneficieze de repere consistente de dezvoltare a unor abord?ri integrate ale curriculumului, deciden?ilor în domeniul politicilor curriculare, exper?ilor implica?i în elaborarea produselor curriculare ?i, nu în ultimul rînd, publicului larg interesat de politicile ?i practicile educa?ionale actuale ?i de perspectiv?.
Mai multe detalii
»
Cărți Teorie generala
Vezi toate cărțile Teorie generala
Cărți Collegium
Vezi toate cărțile Collegium
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina