Psihologia comunicarii. Teorii si metode
Mai multe detalii
»
Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.Cuprins:Factorii generali ai comunicarii;Comunicarea interindividuala;Comunicarea in grupuri;Abordari experimentale ale fenomenelor de grup.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium
Vezi toate cărțile Collegium
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina