Influenta sociala si schimbare sociala
Mai multe detalii
»
In ciuda presiunilor sociale de uniformizare a gandirii, gusturilor si comportamentelor, indivizii si grupurile reusesc nu doar sa le reziste, ci si sa creeze noi moduri de a percepe lumea, de a gandi si de a actiona. Mai mult, reusesc sa-i faca si pe altii sa le accepte. In explicarea acestor fenomene, tipul de relatie la care se recurge este cel de influenta. Noutatea lucrarii lui Serge Moscovici consta in primul rand intr-o radicala schimbare de perspectiva: societatea nu mai este privita din punctul de vedere al majoritatii, al dominantilor, ci din cel al minoritatii, al dominatilor. Daca inainte psihologia influentei sociale a fost una a majoritatii si a autoritatii menite sa o reprezinte, ceea ce se propune acum este o psihologie a influentei sociale care sa fie si o psihologie a minoritatilor, vazute ca surse de inovatie si de schimbare sociala. O carte de referinta pentru studentii si profesorii de la facultatile de psihologie, in special pentru cei interesati de psihologia sociala.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.psihologie
Vezi toate cărțile Collegium.psihologie
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina