Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Septimiu Chelcea

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Pret:

17
99
Lei


Mai multe detalii »
Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitand insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara.Informatiile de ultima ora prezentate sunt utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.Cuprins:Precizari terminologice;Cultura si publicitate;Mesajele textuale in publicitate;Mesajele iconice;Umorul: acceptarea versus respingerea lui;Critica publicitatii;Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii;Fenomene si procese psihosociale;Perceptie, cultura, societate;Iluziile si potentialul lor publicitar;Memoria;Intelegerea mesajului;Pozitionarea din perspectiva psihosociologica;Emotiile in publicitate;Schimbarea atitudinilor;Persuasiunea.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Septimiu Chelcea
70.00lei


Cărți Collegium.psihologie

Vezi toate cărțile Collegium.psihologie



Cărți Stiinte politice
33.99lei
22.99lei
31.99lei

Vezi toate cărțile Stiinte politice



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cele mai vândute cărți
53.00lei
39.00lei
59.00lei
42.00lei
27.92lei
38.00lei
14.99lei



Prima pagina