Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

Marian Vasile

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

Pret:

25
57
Lei


Mai multe detalii »
Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe langa prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizand SPSS.Din cuprins: Crearea unei baze de date ? Gestionarea bazei de date ? Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor ? Definirea nonraspunsurilor ? Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale ? Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta ? Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA ? Explorarea datelor ? Corelatia si regresia liniara multipla


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Marian Vasile


Cărți Collegium.sociologie. antropologie

Vezi toate cărțile Collegium.sociologie. antropologie



Cărți Stiinte politice
33.99lei
22.99lei
31.99lei

Vezi toate cărțile Stiinte politice



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cele mai vândute cărți
0.00lei
38.38lei
76.97lei
29.90lei
48.00lei
14.70lei



Prima pagina