Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata
Mai multe detalii
»
Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe langa prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizand SPSS.Din cuprins: Crearea unei baze de date ? Gestionarea bazei de date ? Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor ? Definirea nonraspunsurilor ? Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale ? Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta ? Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA ? Explorarea datelor ? Corelatia si regresia liniara multipla
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.sociologie. antropologie
Vezi toate cărțile Collegium.sociologie. antropologie
Cărți Stiinte politice
Vezi toate cărțile Stiinte politice
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina