Psihosociologie aplicata. Publicitatea

Septimiu Chelcea

Psihosociologie aplicata. Publicitatea

Pret:

56
35
Lei


Mai multe detalii »
Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Septimiu Chelcea
70.00lei


Cărți Collegium.psihologie

Vezi toate cărțile Collegium.psihologie



Cărți Stiinte politice
33.99lei
22.99lei
31.99lei

Vezi toate cărțile Stiinte politice



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cele mai vândute cărți
68.00lei
14.70lei
59.99lei
38.38lei



Prima pagina