La pescuit de fraieri

George Akerloff, Robert J. Shiller

La pescuit de fraieri

Pret:

55
00
Lei


Mai multe detalii »
La pescuit de fraieri (Phishing for Phools) deschide o direcție radical nouă în teoria economică, bazată pe ideea intuitivă că piețele dăruiesc și răpesc în același timp. Akerlof și Shiller dau viață acestei idei prin zeci de povești care arată cum ne afectează phishingul pe toți, în aproape toate domeniile. Ne cheltuim banii până la limită, după care ne facem griji cum să ne plătim facturile în luna următoare. Sistemul financiar își ia avânt, apoi se prăbușește. Suntem ispitiți, mai mult decât ne dăm seama, de publicitate. Sistemul nostru politic este denaturat de bani. Plătim prea mult pentru abonamentul la sala de fitness, pentru mașinile, casele și cardurile noastre de credit. Companiile farmaceutice ne vând cu ingeniozitate medicamente care ne fac prea puțin bine și, câteodată, sunt de-a dreptul periculoase. La pescuit de fraieri explorează rolul central al manipulării și înșelăciunii în toate aceste domenii și încă multe altele. Prin aceasta, explică un paradox: de ce, într-o perioadă în care o ducem mai bine decât oricând în istorie, prea mulți dintre noi duc o viață de disperare mută. În același timp, cartea relatează istoriile indivizilor care s-au ridicat împotriva scamatoriilor economice – arătând cum pot fi reduse acestea prin mai multă cunoaștere, reformă și reglementare. Într-o relatare amuzantă și plină de viață, Akerlof și Shiller arată că, în timp ce urmărirea profitului poate să ducă la produse care ne îmbogățesc viața, poate să ducă și la manipulare și înșelăciune. Multe dintre inovațiile recente au condus la produse care au facilitat păcălirea publicului. Implicațiile sunt complexe și profunde. Joseph E. Stiglitz, laureat al Premiului Nobel pentru Economie Akerlof și Shiller ne oferă un ghid fenomenal printre capcanele pieței libere. Această salvatoare revizuire a teoriei economice explică riscurile inerente de a fi jecmăniți într-o lume a maximizării profitului. Nancy Folbre, profesor emerit, Universitarea Amherst, Massachussettes Această carte pătrunzătoare expune o contradicție fundamentală din sistemul de piață. Consumatorii și decidenții politici să bage de seamă: afacerile dornice de profit sporesc eficiența și încurajează inovația, dar sunt puternic motivate să vă manipuleze și dispun de noi instrumente sofisticate de prelucrare a datelor, care le permit să facă acest lucru în modalități personalizate. Laura D'Andrea Tyson, Universitatea Berkeley


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: George Akerloff, Robert J. Shiller


Cărți Co-lectia de economie
69.00lei
52.98lei
72.25lei

Vezi toate cărțile Co-lectia de economie



Cărți Business si economie
55.00lei
29.90lei
45.00lei
70.00lei
30.00lei
68.00lei
44.00lei
47.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Business si economie



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cele mai vândute cărți
35.00lei
29.90lei
60.44lei
39.90lei
34.30lei
32.00lei
19.90lei
99.00lei



Prima pagina