Economia identității. Cum identitatea ne influențează munca, salariile și bunăstarea
Mai multe detalii
»
În anul 1995, Rachel Kranton îi scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel, George Akerlof, insistând c? ultimul s?u studiu de economie era eronat. Identitatea, sus?inea ea, era elementul lips?, cel care avea s? contribuie la explicarea motivului pentru care oamenii - confrunta?i cu acelea?i circumstan?e economice - fac alegeri diferite. Acest moment a constituit începutul unei colabor?ri de paisprezece ani, finalizat? odat? cu publicarea c?r?ii Economia identit??ii. Aceast? lucrare umple un vid esen?ial în ?tiin?ele sociale, introducând în economie conceptele de identitate ?i norm?. Opiniile oamenilor în leg?tur? cu ceea ce e permis ?i ce nu, ca ?i pentru cine, sunt vitale în raport cu efortul depus în munc? - cât de mult muncesc, cum înva??, cum î?i cheltuiesc banii ?i cum îi economisesc. Prin urmare, e posibil ca identitatea oamenilor - percep?ia lor asupra sinelui ?i asupra a ceea ce aleg s? fie - s? constituie cel mai important factor care le afecteaz? vie?ile din punct de vedere economic. Mai mult decât atât, limitele trasate de societate asupra identit??ii pot fi elementele care determin? bun?starea economic?. Alte titluri pentru George A. Akerlof (autor): Cartea de pove?ti a unui economist. Eseuri despre consecin?ele noilor ipoteze în teoria economic? (2009) , Publica Spirite animale (2010) , Publica La pescuit de fraieri (2016) , Publica Alte titluri pentru Mihaela Sofonea (traducator): Steve Jobs. Biografia autorizat? (2012) , Publica A vinde e omene?te (2013) , Publica Ce culoare are para?uta ta? (2013) , Publica Ce conteaz? acum. Cum s? câ?tig?m într-o lume a schimb?rilor implacabile, a competi?iei feroce ?i a inova?iei de nest?vilit (2012) , Publica Change by design. Cum transform? gândirea specific? designului organiza?iile ?i inspir? inova?ia (2012) , Publica Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmat? prin care s? v? încânta?i clien?ii, colegii ?i pe to?i cei care v? ies în cale (2013) , Publica În re?ea. De ce sharing-ul reprezint? viitorul afacerilor (2011) , Publica
Mai multe detalii
»
Cărți Co-lectia de economie
Vezi toate cărțile Co-lectia de economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina