Psihosociologia publicitatii

Septimiu Chelcea

Psihosociologia publicitatii

Pret:

60
30
Lei


Mai multe detalii »
Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Septimiu Chelcea
70.00lei


Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
30.00lei
14.00lei
49.90lei
55.00lei



Prima pagina