Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Tudor Jijie, Bogdan Anastasiei, Stefan Prutianu

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Pret:

16
99
Lei


Mai multe detalii »
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. ?Spioneaza? oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decat ce le trebuie. Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Tudor Jijie, Bogdan Anastasiei, Stefan Prutianu


Cărți Collegium.afaceri

Vezi toate cărțile Collegium.afaceri



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
42.00lei
49.90lei
19.90lei
10.00lei
38.38lei
67.00lei
29.00lei
25.00lei
34.90lei



Prima pagina