Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
Mai multe detalii
»
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. ?Spioneaza? oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decat ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.afaceri
Vezi toate cărțile Collegium.afaceri
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina