Inteligenta Marketing Plus
Mai multe detalii
»
?Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru castigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sunt afaceri, dar nu sunt specialisti adevarati de marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi Inteligenta marketing plus.? - Cezar Caluschi
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.afaceri
Vezi toate cărțile Collegium.afaceri
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina