Marketing international
Mai multe detalii
»
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului - student, profesor, economist, om de afaceri - cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gandesti international si sa actionezi local.Cuprins:Conceptul de marketing internationalEvaluarea mediului in marketingul internationalCercetarea in marketingul internationalSegmentarea pietelor internationaleDistributia produselor in marketingul internationalPromovarea in marketingul internationalOrganizarea activitatii de marketing internationalPerspectiva marketingului international
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina