Ghid pentru invatamantul prescolar. O abordare din perspectiva noului curriculum
Mai multe detalii
»
Cea mai importanta schimbare prevazuta de reforma invatamantului prescolar din 2000 a fost trecerea de la o programa centrata pe continuturi la una centrata pe obiective.Ghid pentru invatamantul prescolar ofera repere esentiale pe baza carora educatorii isi pot desfasura activitatea in contextul reformei curriculare, continand deschideri teoretice, o prezentare a politicilor din domeniul educatiei timpurii si sugestii metodologice utile. Adresat atat educatorului incepator, cat si celui cu experienta, volumul propune o viziune globala a ciclului proiectare-aplicare-evaluare si numeroase solutii practice: planificarea anuala/semestriala, conceperea si elaborarea proiectului tematic si a celui didactic, strategii ludice de invatare, instrumente de evaluare etc.
Cuprins:Proiectarea demersului didactic la gradinita;Conceperea si elaborarea proiectului tematic;Conceperea si elaborarea proiectului didactic (microproiectarea);Bune practici in desfasurarea activitatilor de invatare;Nevoile speciale ale unor copii;Evaluarea prescolarilor si a activitatilor desfasurate la gradinita.
Mai multe detalii
»
Cărți Stiintele educatiei.structuri, continuturi, tehnici
Vezi toate cărțile Stiintele educatiei.structuri, continuturi, tehnici
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina