Tulburarile limbajului scris-citit
Mai multe detalii
»
Elaborata din perspectiva interdisciplinara, lucrarea prezinta tulburarile de invatare a scris-cititului, insistand pe ideea preventiei si a terapiei precoce a dislexo-disgrafiei ca posibile cai de diminuare a analfabetismului. Este surprinsa simptomatologia dislexo-disgrafiei in procesul de invatare a scris-cititului si se investigheaza totodata posibilitatea evaluarii copiilor de varsta prescolara ce manifesta un potential de instalare a deficientelor respective.Cuprins:Comunicarea prin limbaj. Precizari asupra domeniului de investigare;Aparitia, dinamismul si tulburarile dezvoltarii limbajului;Consideratii asupra evolutiei scris-cititului si a intelectului;Dislexo-disgrafia in perspectiva diacronica;Interpretarea manifestarilor dislexo-disgrafice ale copilului cu intelect normal si ale celui cu deficienta mintala in contextul general al altor tulburari;Identificarea timpurie a simptomelor dislexo-disgrafice.
Mai multe detalii
»
Cărți Stiintele educatiei.structuri, continuturi, tehnici
Vezi toate cărțile Stiintele educatiei.structuri, continuturi, tehnici
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina