De la femeia-obiect la imaginea-identitate: reprezentari ale feminitatii in cultura de masa
Mai multe detalii
»
Daca obiectul pe care ni-l propunem sa-l cunoastem este tocmai identitatea feminina, iar aceasta este construita prin intermediul produselor culturii de masa, reprezentarile media ale identitatii feminine trebuie analizate din mai multe perspective. Pentru cercetarea noastra am ales sa studiem identitatile feminine propuse de mass-media, din perspectiva de gen. Aceasta presupune analizarea reprezentarii genului in mass-media, a construirii identitatii de gen in acord cu modelele oferite factorilor care contribuie la validarea si acceptarea modelelor si tiparelor de gen de catre publicul larg. Mai precis, ne va interesa rolul mass-media de a induce consensul in mase cu privire la reprezentarea feminitatii si a anumitor modele de identitate feminina, precum si discursul asupra corpului feminin pe care instrumentele culturii de masa il produc si il promoveaza. Mass media produce identitati, conceptii de viata si de comportament care integreaza indivizii in cultura oficiala. Reprezentarile media constituie la randul lor reprezentarile Ghitacultura populara. Femeia obiect este un produs al culturii de masa.
Mai multe detalii
»
Cărți De succes
Vezi toate cărțile De succes
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina