De la femeia-obiect la imaginea-identitate: reprezentari ale feminitatii in cultura de masa

Diana Damean

De la femeia-obiect la imaginea-identitate: reprezentari ale feminitatii in cultura de masa

Pret:

12
99
Lei


Mai multe detalii »
Daca obiectul pe care ni-l propunem sa-l cunoastem este tocmai identitatea feminina, iar aceasta este construita prin intermediul produselor culturii de masa, reprezentarile media ale identitatii feminine trebuie analizate din mai multe perspective. Pentru cercetarea noastra am ales sa studiem identitatile feminine propuse de mass-media, din perspectiva de gen. Aceasta presupune analizarea reprezentarii genului in mass-media, a construirii identitatii de gen in acord cu modelele oferite factorilor care contribuie la validarea si acceptarea modelelor si tiparelor de gen de catre publicul larg. Mai precis, ne va interesa rolul mass-media de a induce consensul in mase cu privire la reprezentarea feminitatii si a anumitor modele de identitate feminina, precum si discursul asupra corpului feminin pe care instrumentele culturii de masa il produc si il promoveaza. Mass media produce identitati, conceptii de viata si de comportament care integreaza indivizii in cultura oficiala. Reprezentarile media constituie la randul lor reprezentarile Ghitacultura populara. Femeia obiect este un produs al culturii de masa.


Mai multe detalii »



Cărți De succes

Vezi toate cărțile De succes



Cărți Pedagogie

Vezi toate cărțile Pedagogie



Cărți Psihologie, Pedagogie

Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie



Cele mai vândute cărți
37.42lei
68.00lei
69.30lei
29.90lei
22.95lei
32.00lei
46.00lei



Prima pagina