Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti
Mai multe detalii
»
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki , nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza. ?Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.? - Guy Kawasaki
Mai multe detalii
»
Cărți Psihologie practica
Vezi toate cărțile Psihologie practica
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina