Bazele psiho-pedagogice ale elaborarii manualului electronic
Mai multe detalii
»
In baza divergentelor dialectice si psihopedagogice constatate a fost formulata problema cercetarii: Care sunt fundamentele psihopedagogice ale elaborarii manualului electronic? O prima incercare de solutionare a acestei probleme a fost realizata A. Cerneeva in 2008.
In lucrare s-a reusit evidentierea rolului traiectoriilor in invatarea individualizata, realizata prin intermediul ME. Totusi, latura procesuala a invatarii este descrisa ca fiind caracterizata de: motivatie (interes cognitiv si necesitatile educabililor); specificul activitatii didactice (abilitatea de a estima scopul, a determina metodele de realizare a scopului, a controla progresul s.a.); specificul functiilor cognitive si caracteristicile studentilor (durabilitatea atentiei, dezvoltarea memoriei, structura si particularitatile operatiilor cognitive, coeficientul de dezvoltare cognitiva) si nivelul de instruire (nivelul initial al cunostintelor si deprinderilor formate in domeniu).
Mai multe detalii
»
Cărți Educatie multidimensionala
Vezi toate cărțile Educatie multidimensionala
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina