Tendinte in PR si publicitate

Delia Balaban, Mirela Abrudan

Tendinte in PR si publicitate

Pret:

25
00
Lei


Mai multe detalii »
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Delia Balaban, Mirela Abrudan


Cărți Comunicare Publicitate
57.00lei
49.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare Publicitate



Cărți Comunicare media

Vezi toate cărțile Comunicare media



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
19.90lei
35.00lei
47.20lei
55.00lei



Prima pagina