Branduri in conversatii

Ligia Stroe, Roberta Raducu, Monica Bira, Corina Buzoianu

Branduri in conversatii

Pret:

24
00
Lei


Mai multe detalii »
Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat despre conceptele, cat si despre practicile legate de modul in care stakeholderii converseaza, reactioneaza si se exprima despre branduri in mediul online. Am pornit la drum ca sa intelegem anatomia noilor relatii dintre brand si stakeholderi si am ajuns, la final, cu mai multe intrebari decat raspunsuri si cu gandul ca, dintre toate stiintele sociale, domeniul comunicarii exprima cel mai bine faptul ca practica este inaintea teoriei.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Ligia Stroe, Roberta Raducu, Monica Bira, Corina Buzoianu


Cărți Comunicare Publicitate
57.00lei
49.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare Publicitate



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
27.50lei
46.20lei
27.00lei
48.16lei
22.95lei



Prima pagina