Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

Gheorghita Dinu

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

Pret:

35
00
Lei


Mai multe detalii »
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) - este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!", consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur" dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci - folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare - poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte" sau, in sens larg, din emotii si sentimente.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Gheorghita Dinu


Cărți Comunicare Publicitate
57.00lei
49.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare Publicitate



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
45.00lei
49.90lei
49.00lei
33.20lei
42.00lei
39.00lei



Prima pagina