Religia comunicarii
Mai multe detalii
»
Dumnezeu a făcut lumea în șase zile, având grijă ca omului să i se procure astfel întrebările (necesitățile vitale) și răspunsurile(modalitățile de satisfacere a acestor necesități). 98% dintre oameni s-au mulțumit cu acest model de comunicare și își consumă în continuare întreaga energie – fizică dar și mentală – pentru a parcurge ritualic, în fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la împlinirea lor. 2%, însă, dintre oameni nu s-au mulțumit cu acest statut și, în ziua a șaptea, convențional considerată „liberă”, hărăzită de Creator odihnei și reflecției la ordinea divină a lucrurilor, au încercat să-l copieze pe Marele Comunicator și să i se substituie celui care, mai târziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la început preoții, iar azi, la apogeul societății de consum, sunt oamenii de PR, care practică manipularea mistică a consumatorului. Și nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazată pe credința în puterea imaginii și a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Să nu îți faci chip cioplit!” este o poruncă care poate fi citită exact pe dos acum, când „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuală prăbușire a ierarhiei trebuințelor umane este percepută ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
Mai multe detalii
»
Cărți Libraria de afaceri
Vezi toate cărțile Libraria de afaceri
Cărți Tehnici de management
Vezi toate cărțile Tehnici de management
Cărți Business si economie
Vezi toate cărțile Business si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina