Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului

Gheorghita Dinu

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului

Pret:

24
99
Lei


Mai multe detalii »
Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile (modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie - fizica dar si mentala - pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata "libera", harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de "auto-actualizare", au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. "Sa nu iti faci chip cioplit!" este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand "icoana" a devenit "icon", iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza "subprime" din 2008). Facerea Lumii dupa Abraham Maslow Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciune a Inimii Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: "How to Do Things with Words" Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi Game of Thrones revisited GHEORGHITA DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor roman de succes si fan al Dinastiei Lannister. Preda cursuri de Creative PR & Marketing dupa o metoda neconventionala, dezvoltata impreuna cu Dan-Silviu Boerescu.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Gheorghita Dinu


Cărți LIBRARIA DE AFACERI

Vezi toate cărțile LIBRARIA DE AFACERI



Cărți Vanzari si marketing
95.55lei

Vezi toate cărțile Vanzari si marketing



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
38.38lei
59.99lei
32.00lei
99.90lei



Prima pagina