Retorica sloganului

Florin Dumitrescu

Retorica sloganului

Pret:

29
99
Lei


Mai multe detalii »
Cartea pe care o țineți acum în mână este, fără îndoială, una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, dacă lucrați în publicitate, vă garantez că veți învața multe și utile din ea. Pe de altă parte, dacă nu lucrați în publicitate, cartea pe care o țineți acum în mână, fără îndoială una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, vă garantez că veți deveni un consumator mai educat și mai informat. Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO România Poate face un cuvânt cât o mie de imagini? Într-o formulare bine găsită, da. Există cuvinte care seduc și care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vând, cuvinte care înving. Sunt cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Și sunt cuvinte care, o dată ajunse în conștiința noastră, determină schimbări, creează noi realități. Sunt cuvinte care persuadează și cuvinte care manipulează. Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, acțiune? Cum pot fi înduplecați chiar și aceia care desconsideră publicitatea? Cum pot fi vrăjiți de cuvinte chiar și aceia care disprețuiesc retorica? Răspunsurile la aceste întrebări ̶ și la multe altele ̶ se găsesc în acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic și practică în agenție.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Florin Dumitrescu
24.99lei
10.00lei


Cărți Libraria de afaceri

Vezi toate cărțile Libraria de afaceri



Cărți Publicitate si media
0.00lei
55.00lei
37.57lei
50.00lei

Vezi toate cărțile Publicitate si media



Cărți Marketing si comunicare
40.00lei
56.83lei
10.00lei

Vezi toate cărțile Marketing si comunicare



Cele mai vândute cărți
16.90lei
49.00lei
39.00lei
55.00lei
89.00lei



Prima pagina