Brandul de oras ca vector al brandului de tara

Gabriela V. Popescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata. Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. Prof. univ. dr. Paul Dobrescu


Mai multe detalii »



Cărți Publicitate si media
0.00lei
55.00lei
37.57lei
50.00lei

Vezi toate cărțile Publicitate si media



Cărți Marketing si comunicare
40.00lei
56.83lei
10.00lei

Vezi toate cărțile Marketing si comunicare



Cele mai vândute cărți
39.00lei
38.44lei
44.55lei
42.00lei
24.90lei
126.00lei
39.00lei
46.00lei
55.00lei



Prima pagina