Managementul informatiei in media

Raluca Petre

Managementul informatiei in media

Pret:

41
00
Lei


Mai multe detalii »
În calitate de cetățeni vrem și avem dreptul să știm ce se întâmplă în lume, în țară și în comunitatea din care facem parte. Dar cum știm că informațiile ce ne parvin zilnic din media vechi și noi sunt corecte și utile pentru viața noastră? Pornim de la premisa că sfera mediatică autohtonă este saturată de un amalgam de date, opinii, zvonuri, informații verificabile, dar și teorii ale conspirației. Această carte își propune și să fie un ghid anti-manipulare, care să echipeze cititorii cu instrumente ce le vor permite să distingă între adevăr și distorsiuni, între știri documentate și invenții, între informații și zvonuri, între știri adevărate și fake news. Raluca Petre a susținut doctoratul în sociologie la Graduate School for Social Research, Varșovia cu o teză despre schimbarea instituțională a mass-media din România. În prezent este conferențiar universitar la Universitatea Ovidius din Constanța, unde predă studii media. A publicat peste 25 de articole științifice în Germania, Franța, Polonia, Elveția și România.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Raluca Petre


Cărți Publicitate si media
0.00lei
55.00lei
37.57lei
50.00lei

Vezi toate cărțile Publicitate si media



Cărți Marketing si comunicare
40.00lei
56.83lei
10.00lei

Vezi toate cărțile Marketing si comunicare



Cărți Comunicare media
57.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare media



Cele mai vândute cărți
55.00lei
47.50lei
11.55lei
39.90lei



Prima pagina