Comunicare interpersonala
Mai multe detalii
»
Această carte este un instrument de lucru care să confere pragmatism imperativului deseori formulat în manualele dedicate analizei de intelligence: să fii creativ, să fii critic, să fii intuitiv sau, într-un cuvânt, să fii analitic. Realist însă privind lucrurile, dincolo de formularea acestor imperative, cheia succesului în analiză constă în crearea echilibrului între aceste caracteristici, echilibru care necesită multă pregătire, practică și experiență. Cu alte cuvinte, fără a emite pretenția de a oferi rețete general valabile despre „cum să devii un bun analist”, cartea se dorește a fi un ghid pentru gândirea analitică ca principal ingredient al succesului în analiza de intelligence.
Mai multe detalii
»
Cărți Psihologia sociala si de grup
Vezi toate cărțile Psihologia sociala si de grup
Cărți Comunicare media
Vezi toate cărțile Comunicare media
Cărți Psihologie
Vezi toate cărțile Psihologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina