Branduri în conversaţii

Monica Bira, Ligia Stroe, Roberta Raducu, Corina Buzoianu

Branduri în conversaţii

Pret:

24
00
Lei


Mai multe detalii »
Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre branduri în mediul online. Am pornit la drum ca să înţelegem anatomia noilor relaţii dintre brand şi stakeholderi şi am ajuns, la final, cu mai multe întrebări decât răspunsuri şi cu gândul că, dintre toate ştiinţele sociale, domeniul comunicării exprimă cel mai bine faptul că practica este înaintea teoriei.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Monica Bira, Ligia Stroe, Roberta Raducu, Corina Buzoianu


Cărți Jurnalism, comunicare si publicitate

Vezi toate cărțile Jurnalism, comunicare si publicitate



Cărți Stiinte umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte umaniste



Cele mai vândute cărți
89.00lei
14.70lei



Prima pagina