Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Mai multe detalii
»
Pe fondul exploziei informaționale , tehnologice și comunicaționale , acest veritabil curs își propune să ne formeze în calitate de receptori responsabili și critici ai mesajelor persuasive, dar și să ne ajute să fim eficienți când încercăm să îi persuadăm pe ceilalți . Volumul se adresează studenților și celor care lucrează în domeniul relațiilor publice, al publicitățîi sau în mass-media, furnizandu -le nu doar instrumente eficiente de analiză a strategiilor și tehnicilor persuasiunii moderne, ci și o gama variată de exemple interesante din mediul american, mai puțîn cunoscute, poate, publicului românesc .
Mai multe detalii
»
Cărți Jurnalism, comunicare si publicitate
Vezi toate cărțile Jurnalism, comunicare si publicitate
Cărți sub 10 lei
Vezi toate cărțile sub 10 lei
Cărți literalmente cu greutate
Vezi toate cărțile literalmente cu greutate
Cărți Stiinte umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina