Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009

Mirela Abrudan

Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009

Pret:

25
00
Lei


Mai multe detalii »
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice. In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Mirela Abrudan


Cărți Comunicare media
57.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare media



Cărți Comunicare Jurnalism

Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
24.90lei
39.00lei
44.90lei
49.99lei
59.90lei
34.20lei
65.00lei
21.60lei
49.00lei
29.00lei
49.00lei



Prima pagina