Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Mai multe detalii
»
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice. In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.
Mai multe detalii
»
Cărți Comunicare media
Vezi toate cărțile Comunicare media
Cărți Comunicare Jurnalism
Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism
Cărți Stiinte Umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina