Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

Ioana-Adina Grancea

Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

Pret:

22
00
Lei


Mai multe detalii »
Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului. Din Cuprins: ? Limitele altor abordari teoretice ? Deschideri ale retoricii spre discursul vizual ? Specificul discursului publicitar ? Elocutio in discursul vizual publicitar ? Spatii mentale hibride exprimate vizual ? Ce implicatii poate avea aceasta contributie?


Mai multe detalii »



Cărți Comunicare Jurnalism

Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
35.15lei
25.00lei
33.70lei
65.00lei
49.00lei
44.44lei
30.00lei
49.90lei



Prima pagina