Dimensiunea retorica a imaginii publicitare
Mai multe detalii
»
Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental.
In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului.
Din Cuprins:
? Limitele altor abordari teoretice
? Deschideri ale retoricii spre discursul vizual
? Specificul discursului publicitar
? Elocutio in discursul vizual publicitar
? Spatii mentale hibride exprimate vizual
? Ce implicatii poate avea aceasta contributie?
Mai multe detalii
»
Cărți Comunicare Jurnalism
Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism
Cărți Stiinte Umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina