Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic

Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic

Pret:

45
00
Lei


Mai multe detalii »
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic. Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.


Mai multe detalii »



Cărți Comunicare media
57.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare media



Cărți Comunicare Jurnalism

Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
63.00lei
49.50lei
99.90lei
38.38lei
11.92lei
25.50lei
16.90lei
29.90lei
37.42lei
27.00lei
55.00lei



Prima pagina