Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Mai multe detalii
»
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pana si pe cel mai nehotarat dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vanzari mai mari? Utilizand informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative, si adeseori foarte ingenioase de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.Cuprins:Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul;Cum sa citesti un indicator;Demografia shopping-ului;Dinamica shopping-ului;Experienta senzoriala a cumpararii;Timpul real si cel subiectiv;Magia expunerii.
Mai multe detalii
»
Cărți Hexagon. practic
Vezi toate cărțile Hexagon. practic
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina