Strategii didactice in educatia incluziva
Mai multe detalii
»
Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive, la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic, formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare, mai ales la elevii cu intelect liminar, cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara, pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate, a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu.
Mai multe detalii
»
Cărți Diverse
Vezi toate cărțile Diverse
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina