Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX
Mai multe detalii
»
Din cuprins:Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie;Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei;?Educatia noua? - o ?revolutie coperniciana? in pedagogie;Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol;Organizarea ivatamantului in perioada interbelica;Interpretari.Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului. Acest volum poate fi raportat la realizarile de varf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata.
Mai multe detalii
»
Cărți Academica
Vezi toate cărțile Academica
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina