Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II

Victor Danciu

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II

Pret:

48
00
Lei


Mai multe detalii »
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Victor Danciu


Cărți Marketing si Comert

Vezi toate cărțile Marketing si Comert



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
29.90lei
33.20lei
99.00lei
27.00lei
94.05lei
27.00lei



Prima pagina