Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar

Amelia Diaconu

Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar

Pret:

30
00
Lei


Mai multe detalii »
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile  agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzistenta si semisubzistenta, care, in mod traditional, a inregistrat performante economice ce l-au plasat intr-o zona marginala. Marketingul agroalimentar se leaga organic de ideea de a cerceta procese si fenomene specifice sistemului agroalimentar din Romania, in speta cel al fermelor de subzistenta si semisubzistenta. Demersul acesta, ancorat in teoria economica, are in acelasi timp si un semnificativ potential aplicativ de natura sa sustina politicile si managementul actiunilor publice in spat


Mai multe detalii »



Cărți Marketing si Comert

Vezi toate cărțile Marketing si Comert



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
35.00lei
36.75lei
39.90lei
47.00lei
35.00lei
55.00lei
54.00lei
17.00lei



Prima pagina