Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar
Mai multe detalii
»
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzistenta si semisubzistenta, care, in mod traditional, a inregistrat performante economice ce l-au plasat intr-o zona marginala. Marketingul agroalimentar se leaga organic de ideea de a cerceta procese si fenomene specifice sistemului agroalimentar din Romania, in speta cel al fermelor de subzistenta si semisubzistenta. Demersul acesta, ancorat in teoria economica, are in acelasi timp si un semnificativ potential aplicativ de natura sa sustina politicile si managementul actiunilor publice in spat
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si Comert
Vezi toate cărțile Marketing si Comert
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina