Marketing turistic
Mai multe detalii
»
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29) Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49) Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79) Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90) Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM (p104) Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI (p173) Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING (p219) Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA (p249) Capitolul 11. MARKETING-MIX (p260) Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS (p267) Capitolul 13. POLITICA DE PRET (p297) Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p321) Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE (p344) Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC (p413) 200 de intrebari grila (p413) ... si raspunsurile corecte (p464) Index de autori (p465) Bibliogr
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si Comert
Vezi toate cărțile Marketing si Comert
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina