Marketing turistic

Virgil Balaure

Marketing turistic

Pret:

36
80
Lei


Mai multe detalii »
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29) Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49) Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79) Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90) Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM (p104) Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI (p173) Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING (p219) Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA (p249) Capitolul 11. MARKETING-MIX (p260) Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS (p267) Capitolul 13. POLITICA DE PRET (p297) Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p321) Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE (p344) Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC (p413) 200 de intrebari grila (p413) ... si raspunsurile corecte (p464) Index de autori (p465) Bibliogr


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Virgil Balaure
50.00lei


Cărți Marketing si Comert

Vezi toate cărțile Marketing si Comert



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
58.00lei
52.50lei
29.90lei
29.00lei
45.00lei



Prima pagina