Marketing. Teste-grila. Editia a IV-a, revazuta si adaugita
Mai multe detalii
»
Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente. In cativa ani, lucarea "MARKETING - TESTE GRILA" a ajuns la editia a IV-a. Scopul acestei noi editii este de a pune la dispozitia celor interesati - studenti din invatamantul superior economic de stat si privat, de la cursurile de zi, frecventa redusa si invatamant la distanta, absolventi care pregatesc examenul de licenta, participanti la cursurile postuniversitare, specialisti din economie - un set de teste-grila axate pe principalele probleme ale marketingului. Prin modul de formulare a intrebarilor si raspunsurilor s-a urmarit, pe de o parte, fixarea cunostintelor teoretice (concepte si notiuni de baza) si relevanta lor practica, dar si, pe de alta parte, familiarizarea viitorilor specialisti in economie cu modalitatile de calcul al diferitilor indicatori, coeficienti, parametric etc. indispensabili fundamentarii riguroase a deciziilor economice, in general, a celor de marketing, in special. Acoperind o larga ar
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina