Marketing hotelier

Ioana Simona Ivasciuc

Marketing hotelier

Pret:

35
10
Lei


Mai multe detalii »
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: • Cum calatoresc turistii? • Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? • Cum se creeaza valoare pentru turist? • Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice? • Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie? Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Ioana Simona Ivasciuc


Cărți Marketing
0.00lei

Vezi toate cărțile Marketing



Cărți Stiinte economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte economice



Cărți Afaceri Economie
74.90lei
35.00lei
55.00lei
39.00lei
100.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri Economie



Cele mai vândute cărți
12.00lei
41.21lei
40.00lei
24.90lei
9.99lei



Prima pagina