Marketingul inovatiilor in retail

Saniuta Adina

Marketingul inovatiilor in retail

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular. Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.


Mai multe detalii »



Cărți Marketing si vanzari
49.00lei
0.00lei
40.00lei

Vezi toate cărțile Marketing si vanzari



Cărți Marketing
0.00lei

Vezi toate cărțile Marketing



Cărți Business si economie
55.00lei
29.90lei
45.00lei
70.00lei
30.00lei
68.00lei
44.00lei
47.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Business si economie



Cele mai vândute cărți
55.00lei
33.00lei
30.00lei
0.00lei
67.00lei



Prima pagina