Marketingul inovatiilor in retail
Mai multe detalii
»
Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular. Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si vanzari
Vezi toate cărțile Marketing si vanzari
Cărți Marketing
Vezi toate cărțile Marketing
Cărți Business si economie
Vezi toate cărțile Business si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina