Marketing international

Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Marketing international

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului ,,Marketing general" - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste ,,sub-marketinguri" (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s.a.m.d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu ,,Marketing", de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de ,,Bazele marketingului" (sau de ,,Marketing general", cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Daniel Gherasim, Adrian Gherasim


Cărți Marketing
0.00lei

Vezi toate cărțile Marketing



Cărți Afaceri Economie
74.90lei
35.00lei
55.00lei
39.00lei
100.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri Economie



Cele mai vândute cărți
56.00lei
30.00lei
120.00lei
44.00lei
59.90lei
41.21lei



Prima pagina