Branding in universitati

Elena-Ruxandra Ursache

Branding in universitati

Pret:

40
00
Lei


Mai multe detalii »
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata timp cat limba engleza si numerosi termeni de specialitate din aceasta limba s-au impus atat in stiintele economice cat si in stiintele comunicarii in intreaga lume. Pana de curand (pana in urma cu doua- trei decenii), in societatea noastra, termenul de brand a fost utilizat si receptat cu destule dificultati si ezitari, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales in cazul unor persoane care sunt prea putin familiarizati cu domeniul economic sau cu cel al comunicarii. Chiar si acum acest termen este utilizat cu numeroase acceptiuni, dintre care unele gresite sau, cel putin, incomplete. De aceea, consideram ca mai este nevoie de efort indreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cat se poate, un continut semantic standardizat, care sa permita utilizarea si receptarea lor corecta de catre majoritatea vorbitorilor de limba romana.


Mai multe detalii »



Cărți Marketing
0.00lei

Vezi toate cărțile Marketing



Cărți Afaceri Economie
74.90lei
35.00lei
55.00lei
39.00lei
100.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri Economie



Cele mai vândute cărți
14.70lei
44.00lei
149.90lei
9.99lei
34.30lei



Prima pagina