Comportamentul clientilor
Mai multe detalii
»
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina