Marketing, controlling. Masurarea performantei in marketing

Corina Pelau

Marketing, controlling. Masurarea performantei in marketing

Pret:

21
00
Lei


Mai multe detalii »
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa obtina si sa-si consolideze performanta. 


Mai multe detalii »



Cărți Marketing si Comert

Vezi toate cărțile Marketing si Comert



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
59.00lei
84.99lei
59.48lei
30.00lei
29.90lei
17.00lei



Prima pagina