Marketing financiar-monetar
Mai multe detalii
»
Prezentul curs depaseste bariera ?financiar-bancara? si incearca sa dezvolte si sa aplice principiile si regulile marketingului, la nivelul pietei capitalului, care include atat piata monetara, cat si piata titlurilor de valoare (piata actiunilor) si cea a titlurilor de datorie (piata obligatiunilor), la care se adauga, desigur, piata instrumentelor derivate, care permite efectuarea de operatiuni financiare, avand la baza active suport. Pentru intelegerea aprofundata a fenomenelor si proceselor financiar-monetare, intr-o abordare de marketing, structura cursului include si multe elemente de economie monetara (bancara) si chiar de management sau contabilitate, toate avand menirea de a cristaliza notiunile de marketing, de a intelege culegerea si transmiterea informatiilor de marketing, care stau la baza deciziilor din sectorul financiar-monetar. Elaborarea cursului a necesitat o bibliografie completa care include materiale emise de Banca Nationala a Romani
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si Comert
Vezi toate cărțile Marketing si Comert
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina