Managementul activitatilor electorale
Mai multe detalii
»
Inainte de orice, vreau sa previn cititorii interesati ca Managementul activitatilor electorale este o lucrare originala si nu o ?variatiune pe aceeasi tema?. Democratia reprezentativa si marketingul electoral reprezinta, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat si determina in continuare nenumarate abordari teoretice si practice. Dar este pentru prima data, cel putin in Romania, cand cineva abordeaza aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activitatilor electorale vizeaza, deci, identificarea unor solutii teoretice si practice specifice functiei electorale a partidelor politice. In aceste conditii, aceasta carte reprezinta atat o premiera, cat si o provocare intelectuala. Din punct de vedere epistemic, Managementul activitatilor electorale este un demers consistent si riguros. Consistent, prin faptul ca managementul, democratia reprezentativa si ideologiile sunt abordate ca probleme a caror natura este contradic
Mai multe detalii
»
Cărți Management
Vezi toate cărțile Management
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina