Managementul activitatilor electorale

Nicolae Taran

Managementul activitatilor electorale

Pret:

5
00
Lei


Mai multe detalii »
      Inainte de orice, vreau sa previn cititorii interesati ca Managementul activitatilor electorale este o lucrare originala si nu o ?variatiune pe aceeasi tema?. Democratia reprezentativa si marketingul electoral reprezinta, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat si determina in continuare nenumarate abordari teoretice si practice. Dar este pentru prima data, cel putin in Romania, cand cineva abordeaza aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activitatilor electorale vizeaza, deci, identificarea unor solutii teoretice si practice specifice functiei electorale a partidelor politice. In aceste conditii, aceasta carte reprezinta atat o premiera, cat si o provocare intelectuala.       Din punct de vedere epistemic, Managementul activitatilor electorale este un demers consistent si riguros. Consistent, prin faptul ca managementul, democratia reprezentativa si ideologiile sunt abordate ca probleme a caror natura este contradic


Mai multe detalii »



Cărți Management
39.00lei

Vezi toate cărțile Management



Cărți Stiinte Economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte Economice



Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
85.50lei
55.00lei
149.00lei
33.30lei
29.00lei
49.00lei
59.99lei
64.00lei



Prima pagina