Branding in secolul XXI

Victor-Emanuel Ciuciuc

Branding in secolul XXI

Pret:

25
00
Lei


Mai multe detalii »
„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog. Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.” Lect. univ. dr. Andreea Mitan.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Victor-Emanuel Ciuciuc


Cărți Business si economie
55.00lei
29.90lei
45.00lei
70.00lei
30.00lei
68.00lei
44.00lei
47.00lei
49.00lei

Vezi toate cărțile Business si economie



Cărți Stiinte economice
50.00lei
25.00lei
30.00lei

Vezi toate cărțile Stiinte economice



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cele mai vândute cărți
38.00lei
44.90lei



Prima pagina